Najlepsze płyty 2006 by two guys from Outer Space

Wszystko o muzyce rockowej każdego rodzaju

Najlepsze płyty 2006 by two guys from Outer Space

Postprzez St. Alquerre » 29-01-2007, 13:24

Hello! Nie wiem czy mnie pamiętacie, i czy pamiętacie Alesza Saszę, ale jeśli tak to pewnie sprawi wam radość przeczytanie naszego podsumowania 2006:

http://republika.pl/idiot_prayer/glowna.htm

Komentujcie, oceniajcie, słuchajcie muzyki.

Pozdrowienia z Kosmosu! :*
ashamed to live in a land where justice is a game
Bob Dylan
Awatar użytkownika
St. Alquerre
Alkoholik
Alkoholik

Miejscowość: Kraków

Re: Najlepsze płyty 2006 by two guys from Outer Space

Postprzez DX* » 29-01-2007, 16:12

albo przespałem muzycznie ubiegły rok, albo po prostu jestem totalnym laikiem... bo w tych zestawieniach naliczyłem raptem ośmiu znanych mi artystów i 3 płyty które dane mi było wysłuchać(wśród których tylko krążek CelticFrost ma coś wspólnego z rockiem)...reszta mówi mi tyle, co Top 20 Mongolskiego Kina Niezależnego... :oops: no cóż, przynajmniej umocniłem się w miłym przekonaniu, że w najbliższej przyszłości nie grozi mi zostanie niezalem :lol:
"I never put off till tomorrow, what I can possibly put do the day after" - Oscar Wilde
Awatar użytkownika
DX*
Alkoholik
Alkoholik

Miejscowość: Wild East

Postprzez DTH » 29-01-2007, 16:22

Cóż, starzejemy się :P Ja również większości... co ja gadam praktycznie wszystkich (!) płyt nie znam :oops: Bynajmniej nie cieszy mnie ten stan rzeczy. Leniwy się zrobiłem... albo wręcz przeciwnie, nie mam czasu na nowości. Opieram się na starej, sprawdzonej, może nieco już zatęchłej klasyce :P Niemniej jednak cieszy mnie fakt, że macie siły i zapał do przedsięwzięć takich jak ów zestawienie, i dajecie powiew świeżości starym capom :)
Jak tylko sesja się skończy (już tylko 2 zaliczenia :twisted: ) postaram się zapoznać z częścią prezentowanych przez was płyt... przynajmniej tych najwyżej ocenionych :P thx :)