Wasza osobowość po rozpoczęciu słuchnia muzyki metalowej.

Ciężkie brzmienia wszelakie

Wasza osobowość po rozpoczęciu słuchnia muzyki metalowej.

Postprzez marian123 » 05-04-2007, 21:34

Założyłem ten temat, ponieważ jestem studentem (socjologę studiuję) i piszę właśnie pracę licencjacką. temat to "Socjalizacja w subkulturze metalowców". Temat jest być może straszny, ale wywiad jaki mam zamiar z wami przeprowadzić okropnie prosty.
Wyniki posłuża mi do weryfikacji hipotez badawczych i odpowiedzą czy rzeczywiście bycie metalowcem jakoś zmienia naszą osobowość.
Zwracam się więc do was z proźbą, jeżeli chcecie wziąć udział w niniejszym projekcie zapraszam. Jezeli nie napiszcie co was zniechęciło.Bede bardzo wdzieczny.

Gdyby komuś nie chciało się odpowiadać na forum to daję wam link do dokumentu worda, w którym sa te same pytania. Po wypełnieniu prosił bym o wysłanie dokumentu na maila podanego w dokumencie.
Kliknij tutaj !!!!!!!!!!
W razie gdyby któreś pytanie było dla was nie zrozumiałe postaram się wytłumaczyć go jak tylko najszybciej będę mógł.

Tyle spraw formalnych. Wywiad jest tylko pomocniczym narzędziem do weryfikacji hipotez. Jeżeli ktoś zdecyduję sie wziąść w nim udział, a jego osobowość pod wpływem muzyki i kultury metal nie zmieniła sie chociażby w jednym z poniżej wymienionych punktów niech napisze krótko, iż subkultura nie miała na niego żadnego wpływu. Jeżeli ktoś chce sie rozwinąć i napisać coś wiecej będę wdzieczny.
Na moim przykładzie pokaże o co michodzi.
Zmiany jakie zaszły we mnie pod wpływem subkulury to:
Zmiana muzyki wiodącej na metal, strój wyjściowy tylko czarny, długie baty, interesowałem sie satanizmem, oddaliłem sie od wiary, a moje wartośći i normy nic sie nie zmienily.
Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odpowiedzi.

I.Zmiany dotyczące światopoglądu.
1.Jaki jest Twój stosunek do religii?
(Chodzi o religię w której wychowywałeś się)(Jak wyglądały, wyglądają teraz, Twoje praktyki religijne, nastawienie do religii)